جلسه شورای شهر کسل آلمان نهضت فراگیر دموکراسی وترقی افغانستان تدوير يافت .
گزارشگر مشعل گزارشگر مشعل

 

جلسه شورای شهر کسل آلمان نهضت فراگیر دموکراسی وترقی افغانستان به تاسي از دستورالعمل مجلس موسسان نهضت فراگير دموکراسي و ترقي افغانستان مبني بر پايه گزاری سازمانهای نهضت فراگير در خارج از کشور،روز 19 جون سال روان عيسايي تدوير يافت .

کنفرانس را آقای بره کي يکي از مسن ترين و سابقه دار ترين فعال سياسي افتتاح و ضمن ابراز خوش آمديد،پيرامون ضرورت ايجاد واحد های نهضت فراگير در خارج از کشورتوضيح داده و اجندای جلسه را به رأی گيری گذاشت که پس از جر و بحث به اتفاق آرأ مورد تصويب قرار گرفت .

پس از آن مسايل تشکيلاتي مطرح و هفت تن به عضويت شورای شهری پيشنهاد گرديد که به با رأی سری اتفاق آرأ انتخاب گرديدند که عبارتند از :

1-     آقای امان مهرورز

2-     آقای عبدالاحد شفيعي

3-     بانو مرضيه اسرع

4-     آقای خليل رخشان

5-     آقای رباني

6-     آقای اسد رهياب

7-     آقای بره کي

 

اعضای هيات رئيسه از بين خود آقای امان مهرورز را به صفت رئيس،آقای شفيعي و بانو اسرع را به صفت معاونين ،و آقای خليل رخشان را به حيث سکرتر مسوول برگزيدند.

بعد از معرفي مسولين بحث بالای تقويه جلب و جذب،همبسته گي و تقويت صفوف نهضت فراگير در آن شهر و کار تشديدی بين همه آناني که تاکنون بنا بر معضلات متعدد از اين پروسه به دور مانده اند،همچنان تقويه بنيه مالي نهضت و اعطای اعانه صورت گرفت .

در پايان آقای امان مهرورز با صحبت مفصل خويش يکبار ديگر بر ضرورت تحکيم پايه های اجتماعي و صفوف نهضت فراگير در آن شهر صحبت نموده و توجه رفقا را برای ايجاد تماس با هر خانواده و هر رفيق وابسته به خانواده بزرگ جنبش چپ بدور آرمانهای نهضت فراگير جلب نمود.

جلسه به اميد تقويت و پيروزی های هرچه بيشتر  نهضت فراگیر دموکراسی وترقی افغانستان به کار خويش پايان داد.

 

 


July 3rd, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها